Termék visszaküldése

Visszaküldés
A termék visszaküldése legfeljebb 30 napig lehetséges. Ha 30 nap telt el a vásárlás óta, sajnos nem tudunk visszatérítést vagy cserét kínálni Önnek.

Ahhoz, hogy visszaküldésre kerüljön, az árucikknek bontatlannak és használatlannak kell lennie, és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amelyben megkapta. 

Többféle áru mentesül a visszaküldés alól. Romlandó áruk, például ételek, virágok, újságok vagy folyóiratok nem adhatók vissza. Nem fogadunk el olyan termékeket sem, amelyek intim vagy egészségügyi termékek, veszélyes anyagok vagy gyúlékony folyadékok vagy gázok.

További vissza nem küldhető cikkek:
- Ajándékkártya
- Letölthető szoftvertermékek
- Néhány egészségügyi és testápolási cikk

A visszatérés befejezéséhez be kell fizetnünk egy igazolást vagy a vásárlás igazolását.
Kérjük, ne küldje vissza vásárlását a gyártónak.

Vannak olyan helyzetek, amikor csak részleges visszatérítést nyújtanak (adott esetben)
- Foglaljon nyilvánvaló használati jelekkel
- Megnyílt CD, DVD, VHS kazetta, szoftver, videojáték, kazetta vagy vinil lemez
- Minden olyan elem, amely nem az eredeti állapotában van, sérült vagy hiányzik az alkatrészei nem hibáink miatt
- Bármely cikk, amelyet a kézbesítés után több mint 30 nappal visszaküldnek

Visszatérítés (adott esetben)
Amint a visszatérés megérkezett és megvizsgálták, e-mailt küldünk, amelyben értesítjük, hogy megkaptuk a visszatérített terméket. Ezenkívül értesítjük Önt a visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról.
Ha jóváhagyják Önt, akkor a visszatérítés feldolgozásra kerül, és egy bizonyos napon belül automatikusan jóváírásra kerül a hitelkártyára vagy az eredeti fizetési mód.

Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések (ha alkalmazható)
Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját.
Ezután lépjen kapcsolatba a hitelkártya-társasággal, eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítést hivatalosan közzéteszik.
Ezután lépjen kapcsolatba bankjával. Gyakran van némi feldolgozási idő a visszatérítés kifizetése előtt.
Ha mindez megtörtént, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, forduljon hozzánk az urben@cluepr.hu e-mail címen.

Eladási cikkek (ha alkalmazható)
Csak a szokásos árú tételek téríthetők vissza, sajnos az eladási cikkek nem téríthetők vissza.

Cserék (ha alkalmazható)
Csak akkor cseréljük ki az elemeket, ha hibásak vagy sérültek. Ha ugyanazon cikkre kell cserélnie, küldjön egy e-mailt az vr@infuze.hu e-mail címre, és küldje el az árut a következő címre: Infuze Technologies Kft., 2083 Solymar, Kossuth u. 49., Solymar, 2083, Magyarország.

Ajándékok
Ha a terméket ajándékként jelölték meg, amikor megvásárolta, és közvetlenül Önnek szállította, akkor ajándékutalványt kap a visszatérítés értékéig. Miután megkapta a visszaküldött terméket, ajándékutalványt küldünk Önnek.

Ha a terméket vásárláskor nem jelölték meg ajándékként, vagy ha az ajándék átadója megkapta a megrendelést, hogy később megkapja, akkor visszatérítést küldünk az ajándék átadójának, és megtudja, hogy visszatér.

Szállítás
A termék visszaküldéséhez küldje el a következő címre: Infuze Technologies Kft., 2083 Solymar, Kossuth u. 49., Solymar, 2083, Magyarország

A cikk feladásáért a saját szállítási költségeiért Ön felel. A szállítási költségek nem téríthetők vissza. Ha visszatérítést kap, a visszatérítés költségeit levonják a visszatérítésből.

Attól függően, hogy hol lakik, a cserélt termék eléréséhez szükséges idő változhat.

Ha egy 75 dollár feletti terméket szállít, akkor fontolóra kell vennie egy nyomon követhető szállítási szolgáltatás igénybevételét vagy a szállítási biztosítás vásárlását. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk az Ön visszaküldött árucikkét.